tisdag 12 mars 2013

Lite gnäll,,,
Skolan har en policy om att inte dela ut inbjudningskort t kalas/partyn od om inte alla ( i klassen) blir bjuden, utan då får man dela ut det på fritiden, Fair enough,,,å väldans förståeligt!
Så tro att en mamma (jag) blir både ledsen å arg, när sonen kommer hem och berättar om att alla i klassen har blivit hembjuden t ngn, fått öppna inbjudningarna på plats och den enda som inte fick ngn var min son...
Vet att fröken inte tyckte detta var ok, men skadan var ju redan skedd, och vi härhemma,,,
Har i många dagar fått trösta en sårad och ledsen son,då "alla" pratar om hur rolig den här grejen ska bli...
*mycket ont i mammahjärtat*

I övrigt då,
haft en fin dag på jobbet, var ju två veckor sen jag fick "hänga" med gobarnen på dagis, slött i soffan nu å tidig kväller,,,
Imorgon på´t igen :)
I övrigt har jag med lite hjälp fått ett tips, som jag tror kan bli hur bra som helst, hoppas bara fler än jag ser potentialen i detta :)
Gåtor å gåtor, vill inte lämna ut mer information än vad jag kan stå för än,,,
men tro mig, snart kommer det :)
Kramar...

Inga kommentarer: