torsdag 28 februari 2013

Nu suger mitt liv :(

Jo men,,,
en timme efter senaste inlägget fick jag magsjukan och 39 graders feber samtidigt. Inte ok, inte kul, fyyy vad jag tycker synd om mig själv!
Bland det värsta jag varit med, kan jag ärligt säga, (fan enklare att föda barn, om en säger så)
...............................
Idag har jag iaf lyckats flytta mig från ett isolerat sovrum till liggläge i soffan, ätit lite banan, lite festis å lite pulvermos, samt lite cola...
Febern har nu sjunkit men är kvar (38,1), magen är tömd (men döhungrig), vågar dock inte äta av rädsla för att det ska börja om och tvärslut,,,
......................................
Toppa det med en superbesvikelse att behöva ställa in finaste bästa Gävlebesöket på evigheter, där vi imorgon skulle afterworkat å kollat på Moneybrother, druckit goda drinkar å fnissat oss igenom hela kvällen,  för att på lördagen ha en kompiskvalitetsdag å se vart den ledde oss mot lördagkväll :(
Samt att jag återigen tvingats sjukskriva mig från jobbet (vilket inte ligger i min natur)
.......................................
Så döledsen, besviken å magont får avsluta denna dag!
Kramar...

Inga kommentarer: