tisdag 12 februari 2013

I bildvärlden har jag varit slö, men några bilder har jag lyckats ta iaf :)
Fina, härliga tjejerna som får en att må så himla bra! Så glad att jag fått in Er i mitt liv!
Dessutom tycker jag det är dags att ses snart igen ;)
 Träffade på en fin godan vän, när jag å I var ut å käkade på O´learys en afton,,,
 Bakade en cheesecake en dag, bara sådär ändå,,,
 For till Stockholm å käkade libanesiskt,,,
 Och gick på mässa, vilket var huvudsyftet med dagen,,,
 Kidsens pappa var borta (som rätt ofta) men denna gång bestämde vi oss för att oxå äta ute, O´learys även denna gång, dock med cola i glasen,,,
 Åkte hem till fina vänner på kaffe å snicksnackande,,, (å ja vart en hel del annat tok som ni ser)
 Slutade med att vi hämtade vår tilltänkta middag hemma, tog med, for tillbaka, sen åt vi tacos tillsammans å hängde allihopa i soffan m gotta, rose/rödvin å melodifestivalen,,,
 Haha oxå den bästa bilden då, tomt fat, men vi har gratulerat båda systrarna som fyllt 18 och 20 år,,,

Nu ska jag umgås vidare m kidsen, gubben återigen på möte, dottern nyss hemkommen från simträning å jag väldans tvärslut...Så ett bad å en tidig kväll får det la bli, dagen t ära!
Kramar...

Inga kommentarer: