torsdag 6 december 2012

Vi tänker om... :)

Jo men,,,
Nog måste jag ner på Arbetsförmedlingen på möte idag! Jopp, för idag är det de tim/deltidsanställdas öppet Hus dag, man åker ner, talar om vad man heter, om man har sökt ngt jobb och 2 minuter senare åker man hem...
(haha fokuset på kortet var på segertecknet! Såg först nu när jag lagt in kortet att det är ngn där långt bakom,,,man kan ju inte lyckas jämnt ;) )
Känns väl inte helt nödvändigt i detta väder, men men,
Kvällens julbordsjobb blev inställt då våra gäster skulle åka från hela Gävleborg (ifall ngn skulle ha missat, det snöar så in i ...galet mycket)
Förståndiga gäster, men jag var taggad för ett julbordspass jag,,,
Det här är en av de saker våra gäster möter när de slår sig ner i stora matsalen,,,
Kan inte tänka mig ngn högre mysfaktor än så på en restaurang,,,
Jaja, ut å skotta lite då å ta sig iväg en sväng,,,Wish me luck!
Kramar

Inga kommentarer: