torsdag 6 december 2012

Grattis!

Ja men då så,,,
har kidsen fått en ny liten killkusin idag, å sambogubben återigen blivit farbor ( å ännu äldre ;))
En stadig bit, ursöt med rörmokarhänder, med världens sötaste markerade lilla haka :)
Stort Grattis t föräldrarna å lillknyttets storasyster å bröder!
Kan knappast bärga mig tills jag får snoosa lite nyföding ;)

Annars då?
Jo, men hon tog sig iväg i värsta bilkörarvädret, gjorde mitt på Arbetsförmedlingen, hämtade mina vackraste å körde försiktigt å förståndigt hem,,,
Gick jue bra! Tills jag svänger in på uppfarten till vår parkeringsplats,,,hahaha där blev hon fast, en knapp billängd kvar tills jag hade hamnat rätt,,,
Efter många försök, skottning å sopning gav jag upp, låste bilen å gick hem istället...
(sambogubben fick ordna upp det där när han kom hem från jobbet)

Väl hemma har jag å sonen spelat spel, lagat mat, diskat, strykt, dammsugit å torkat golven, vattnat blommorna, tittat på julkalendern å när dottern kom hem från en kompis, så gosade vi tre ner oss i soffan å lyssnade på tre avsnitt av radiokalendern,,,
Den är dock inte lika bra som förra årets som var grymt bra, men kidsen tycker att den här oxå är bra :)

Nu har hon lyxat till med en clementin, en biscotti å ett glas vatten, haha men gott vare!
Kramar...

Inga kommentarer: