onsdag 19 december 2012

Njaa,,,

Hahaha,,,trodde d skulle bli en lugn kväll ;)
Det blev det inte! Men nu är middagen väldans förberedd t morgondagen iaf :)
Igår åt vi lunchen här,,,(Läkerol Arena för Er som inte förstod)
  Åkte sen in t Gävle, gick å fikade en cheesecake å en kaffe,,,
 Innan vi for hemåt igen å det mina vänner, det tog sin tid,,,
 En ngt suddig bild, men ni ser ju hur långt ut i snödrivan bilen ligger, då kan man ju börja fundera hur himla fort han körde på den glashala vägen?! ( Vart inga allvarliga skador på personen iaf)
 Å det här jag pysslat med ikväll, kan ju avslöja en del av maten då hon som är bjuden sover nu å knappast lär hinna gå in å kolla här på jobbet, och om, ja då vet du vad du har att vänta ;)
Så himla perfekt rosa, så jag dör av lycka :)
Tjälknul!
 Nu har hon (jag) sjunkit ner i soffan å därifrån har jag en rätt skön vy!
Datorn på magen, mobilen på bordet å granen i fotändan,,,
Japp, en oäkta sak då dottern är allergisk, men den är helt ok ändå,,,
 Kramar...

Inga kommentarer: