lördag 15 december 2012

Blä,,,

Efter en tokig start med stress å två barn som båda blödde näsblod,,,
lugnade det sig å vi spenderade ett par fina timmar i Stugsund, snoosande bebis å surrade massa skit :)
Hem å fick inget gjort förutom tjafs m en son som "trotsar" lr vad i hela himmelen han håller på med?!
Trötta blir vi vuxna iaf,,,helt slut,,,är la ingen underdrift!

Iväg å åt julbord på vår lokal, sen skjutsades dottern iväg på party, medans sonen återigen bröt ihop, då han inte fick klä julgranen ikväll,,,
Förkylningen jag haft på känn slog till med stor kraft,,,
Sen nytt utbrott igen, för att han var tvungen att gå å sova,,,
Nu ligger jag i soffan helt urlakad, bakning påbörjad sen länge i köket, tjälknulen ligger kvar i frysen,,,å ja, det är som det är,,,
Skulle gått ut m trevlans folk ikväll, men ödet ville tydligen annorlunda?!
Så min gott å blandat påse är fylld till bredden idag, med både sött å surt å salt,,,men mest med surt tror jag,,,även om de söta delarna har varit på toppen av sin topp!
Imorgon börjar vi en ny dag!

Har jag sagt att vinterälskaren jag, tycker att d räcker med snö nu?
Gonatt!
Kramar...

Inga kommentarer: