tisdag 11 december 2012

Vanliga dagar,,,

Kan ju lätt bli speciella med fina runtomkring en :)
Världens finaste vän! Du är underbar på alla sätt å mer därtill!

 Sonen m kompis oxå jag då!
 En helt vanlig kväll innan jag somnar, tv:n, lättläst lektyr å sambon sovandes bredvid :)
 Ibland får man hjälp härhemma :)
 En del av vårt hem,,,

 Sonen med annan vän,,,Pepparkaksbakning :)

Saffransbullar,,,
 Mjuk pistagekaka med chokladglasyr å mandel. Tack Ingela för hjälpen m pistagefixandet! Kung!
 En mindre bra bild på min annars så vackra stora lillasyster,,,
 Dotter å min andra vackra lillasyster,,,
 Gosat ner oss i 3:an jag å syster med varsin mobil, kuddar å filtar,,,Myyys!
 I bilen, (Obs möcket stillastående!)
 Barnens överaskningsmästerverk till pappan som fyllde 37 :)
 En kväll på Mariagården till förmån för de som inte har miljoner på banken,,,
 Galet många fina som anslöt t denna mysiga afton och så även Tomten gjorde sig tid att komma :)
Nu ligger vi i soffan å halvhänger, jag å kidsen, ingen särskilt pigg alls idag, 
så vi fortsätter nog så, lite middag å mycke mys står på kvällens agenda!
Kramar,,,

Inga kommentarer: