tisdag 18 december 2012

Idag vart d lite mer,,,

Jo, men en for till Gävle efter frukost imorse, mötade, lunchade och hade allmänt trevligt!
 kom hem t middag igen,,,
Såg till att barnen m kompisar fick i sig ett gäng plättar,,,Nja, var faktiskt pappan i huset som stod för middagen idag,,,jag såg dock till att de fick i sig maten ;)

Tog tjejerna med mig å for å simmade, 60 längder blev det för mig idag *klapp på axeln*
också den obligatoriksa belöningen efteråt,,,lååång bastu,,,
Iväg på E-center en sväng å upptäckte även att B.Hus hade kvällsöppet,
in där för att upptäcka att det vi skulle ha var slut :/
Skjutsade hem dotters kompis å var återigen hemma ngn gång efter slaget 20.15,,,

Så nu lägger jag ner för idag, gosar ner mig i sängen å börjar om imorgon!

Till alla Vackra, fina, härliga som är in här!
Kramar...

Inga kommentarer: