fredag 17 februari 2012

Trött...

Jobbat Rådhus idag,,,helt galet mkt gäster idag :)
När jag "nyss" hade kommit slängde jag ett öga på klockan å såg att jag minsann inte alls nyss kommit utan hållit igång i 3½ timme ?!
Då kanske ni får en lite känsla av hur mkt det fanns att göra idag,,,men himla roligt det är det, å tänk vad tråkigt om man var tvungen att sitta på en stol å bara vänta på plinget i dörren...
Näe, full fart, då mår jag som bäst! Å det bjöds d verkligen på idag ;)

Efter en kort promme t Kvarnen för lite sista bestämmelser inför morgondagen...Åhh så sjukt taggad nu jag, inte nervös utan mer....explosivt laddad för att göra mitt yttersta för att bröllopsparet ska få sitt livs finaste kväll!

Men nu, en migrän som mer än gärna kan försvinna, leta fram bröllopsklänning (jaja inte brudklänning bara festklänning ;) ) å lägga sista handen vid den lilla bröllopspresenten,,,men sen tror jag nog att jag somnar fort...

Återkommer när hela härligheten är dåtid å fina minnen förärats mitt hjärta...

Massa Kärlek till Er!

Kramar...

Inga kommentarer: