torsdag 23 februari 2012

So far... :)

Uppvaktades imorse, med frukost på sängen, sång, ballonger å presenter :)
Av finaste här hemma fick jag en kokbok,,,en båtresa, men d ser ni jue på bilden, fin choklad å pussar å kramar tills jag trodde jag låg i en sjö ;)
 Men det tog inte slut där, för dem hade minsann köpt mig himmelsfina tulpaner,,,
 Och en egenvald ny simbaddräkt :) Nu kan jag återigen plaska utan att visa rumpan i den gamla utslitna trotjänaren ;)
 Sen knåpades det ihop en tårta, som jag hoppas ska smaka fint!
Mer då, ja just det, en liten sessa (tronarvinge) är dagen till ära minsann född :)
Grattis till Kungahuset, Grattis till mig och Grattis till Alla Er andra som också fyller år lr har förärats ett litet bebismirakel idag :)
Betyder att det kommer flaggas på resterande av mina födelsedagar runt om i land å rike ;)
Känns jue inte tokigt alls det,,,,om man nu får låtsas lite ;)

Kramar...

Inga kommentarer: