torsdag 16 februari 2012

Förbereder...

Åh vet ni,,,
Jag har idag varit å tittat på dukningen å träffat blivande bröllopsparet :)
Så himla fint höll de på att göra,,,
Kommer att bli en helt fantastisk kväll!

Innan det var jag med sonen å vaccinerade sig, och Nej jag svimmade inte, annars har jag en lite förkärlek för att tuppa av så fort jag ser sprutan :/

Fiskbullar å mos t middag *blä* å sen upp på Hällåsen å bränna av ett par tusen meter :)

Men nu har jag ont i huvudet, å axlarna å ryggen å....Så nu blir d till att mysa resten av kvällen,,,
Imorgon Rådisjobb t stängning, en dejt m bröllopsparet efteråt å sen Ni,,,
Då är det lördag och bara roligheter,,,
Jag ska se t att allting klaffar m maten, ljusen, champagnen, marshallerna etc. :) Sen ska jag svida om t feststassen å delta jag med!

Ska se om jag får tillåtelse att knäppa av ett par bilder så Ni oxå får en liten titt ;)

Nu stupar jag dock i soffan en stund...

Kramar...

Inga kommentarer: