torsdag 2 februari 2012

Tjejer hos Maria :)

For till Gävle i helgen :)
Som jag behövde mina vänner i Gävle, som jag längtat efter att få umgås med "min" Maria!
Jättespännande att åka tåg, att få sitta på övervåningen, haha...
 Då blir man himla glad över en ny upplevelse ;) Man är jue berest tågledes menar jag...
 Finaste Elin hade jag som bästa sällskapet oxå :) Ingen Gävletjej, dock en mkt älskad vän!
 Kom hem t Maria å lånade hennes sköööna tofflor, de fick följa med mig hela kvällen (nästan)
Jag fick inte ha mina raggsockor på mig, där gick tydligen gränsen?!
 Elin gjorde två inbakade flätor som jag tyckte vart himla fina,,,men som den fantastiska fotograf jag är, så är det omöjligt att ens se lite av dem ;)

 Löveli Maria, in action att fixa kvällens middag,,,
Helstekt fläskfilé, smörd.inbakad potatiskaka, rödvinssås,,,
Chokladfondant, frukter å vaniljglass!



 Fina Anna, som tog lite barnledigt ett par timmar :)
 Hahaha inte vår (min) mest fördelaktiga bild, men,,,
tjejerna samlade tillsammans,,,

Kramar...

Inga kommentarer: