fredag 10 februari 2012

Jobb, arbete, roligheter = Tokfint!

Återigen mitt i natten :)

Tog promenaden å vet Ni, det var den bästa promenaden på evigheter, för när jag återigen var hemma igen, så hade jag minsann fått världens finaste bekräftelse, som jag önskat så länge (ok, man kan önska lite mer, men jag blev så väldans glad)
Jag kommer återigen finnas lite mer på Rådhuskonditoriet :) Inte heltid, men ett par dagar varje vecka!
Himmelstokglad :)

Fick även tipset att ringa en annan person för möjlighet att få jobba lite där :)

Så summa kardemumma av min dag:

Hämtade barnen tidigt, kvalitetstid :)
Promenad och simning genomfört :)
Rådisjobb i mer omfattning :)
Möjlighet att få lite mer timmar på annat ställe (där säger jag inte mer,då jag inte pratat m den chefen ännu)
Funejobb-dagar inbokat :)
Åsså d ärofyllda jobbuppdraget nästa lördag...Se till att maten blir bra för det urfinaste bröllopsparet!
Japp, jag har fått äran att jobba på bröllop :)

Mkt jobbprat ikväll, Men vet Ni hur glad man blir ända ner i tårna, när ngn tycker att man är så pass bra, så de erbjuder mig att komma å föra deras företag framåt å dessutom m bara roliga arbetsuppgifter!

Lycka!
Kramar...

Inga kommentarer: