söndag 2 oktober 2011

Vinkväll :)

Hej igen...
För att fortsätta på förra inlägget,,,så trodde jag att jag skulle ha en ickepartajig helg i hemmet,,,men så damp den lilla inbjudan in om en uberhärlig vinkväll hemma hos Fina Elin in :)
Funderade faktiskt på om jag skulle orka ta mig iväg, men var väl medveten om hur mkt skoj jag skulle missa om jag stannade hemma,,,så uppiffning å iväg t flickorna :)

Värdinnan
 Fina! Den ena en helt ny bekantskap å den andra, den vän jag haft i mitt liv allra längst :)
 Avslappnat å mys, tända ljus, kuddar å  filtar som vi gosade in oss i :)
 Himla glada är vi iaf :)
 Men vi försökte verkligen se allvarlig ut oxå...

Och oj vad glad jag är att jag tog mig iväg,,,
en fin kväll m allvarligheter, skratt, fniss å massa prat som bara flickor kan ;) En aning vinberusad kom jag hem i taxin alldeles för sent,,,efter en toppenbraig kväll  med så fina gamla och nya vänner så Ni förstår inte :)

Tack för kvällen flickor!

Kramar...

Inga kommentarer: