söndag 2 oktober 2011

Min helg...

Delar av min helg...
Har jag gjort vinter på baksidan,,,några stackars blommor har börjat om, stackars som är så förvirrade...

 En hel del av dessa bläiga stötte jag på när jag rev ner alla vissna blommor...De är Stora!
 De sista egna tomaterna...
 Chokladtårta bakades...
 Fint på framsidan :)

 Diskade tills händerna var som skrumpna små...å gråten var nära...

 Men slut tog även disken...så småningom...
 Lite mysfaktor så blir även disken lite eeh bättre?!
 En hemmastäddagsoutfitad jag ;)
 Tvättade...Massvis...2 Ikeakassar, 2 tvättkorgar och en hel såndär tvättställning som är ihopfällbar...

 Fina Kusin fick vi rå om hela helgen :)
Medans andra gick på party, åkte på shoppingturer, låg på ngn sandstrand å jäste ( ja, det har varit så varmt) så insåg jag att min helg skulle bli väldans ospännande med massa måstetråkgörigheter...

Fortsättning följer efter badet...
Kramar...

Inga kommentarer: