tisdag 11 oktober 2011

Himmel å stjärfall :)

Hej på Er!
Idag har jag fått tag på ytterligare en sak, så jag kan bocka av "göralistan" :)
Ner på Furan sen en sväng och hämta arbetsgivareintyg och in på banken och få lite hjälp, då jag inte kan logga in med min "dosa"...
Skicka iväg papper t A-kassan och leta vinterdäck t bilen...Det är vad som står på listan idag...

Sen kan jag väl erkänna att gårdagens masterssimträning, tog knäcken på mig ;) 2100 m på en timme m varierade simsätt, hahaha jag som knappt kan crawla...men på ngt sätt gick det hyfsat även om jag till slut gav upp ryggsimmet och crawlet och bara körde bröst,,,annars vete tusan när jag kommit därifrån?!

Igår,,, ni må tro vad jobbigt det är att gå igenom alla papper :( Händer typ aldrig, ska jag erkänna...Men nu var jag på jakt efter en del papper...
 Vi har ätit pepparotskött...
 Och kyckling i dillsås...
 Sen måste jag visa ngt imponerande, jag har ingen lyxig systemkamera m jättezoom etc. Men jag är nöjd med den jag har, tycker jag kan få hyfsat fina bilder ändå...Hur som,,,
Häromkvällen var det meteoritregn på himlen, så jag gick ut på baksidan, såg en ca 15-18 st, gick in
 (frös ihjäl) men näe,,,spännande sånt här, gick ut igen...
Lilla fina månen, att hela skogen också är med på bilden syns inte...
 Inne i värmen, lite lätt röd om nosen, haha...spanar...
 Men nu kommer (det jag tycker) är d roliga!
Fyrar av ett antal bilder mot himlen, med hopp om att ngn av bilderna ska fånga ngt å tametusan!!!
Ja Ni ser ju själva och ser ni inte vad det är så kommer en förklaring ;

 Jag fick med en meteorit (kallar d sjärnfall jag, för d låter mkt finare)
 på en av bilderna med min lilla kamera...
Själv tycker jag det är helt otroligt!!!
Nu mot dagen :)
Kramar...

Inga kommentarer: