måndag 3 oktober 2011

Otålig, mäh, brukar jag väl inte vara!

Ååh vad jobbigt det är att vänta, mer nervös idag än vad jag trodde...Dock så där spännande, roligt nervös...inte som i gaah!måste jag nervös...

Sitter i soffan å är redo för att fara t "nya jobbet",,,nu vet jag inte hur långvarigt detta är lr i vilken omfattning, får veta mer idag,,,Jag kommer befinna mig i Stugsund, men istället för fritids där jag huserade i våras, så har jag fått äran att befinna mig uppe på dagis istället :)
Spännande, roligt, men det blir ju till att börja om från början igen. Ny personal å helt nya mindre förmågor att jobba med, finnas där för, stötta, trösta, pusha och utveckla :)

Börjar kl 12 idag, och just nu vill jag bara åka iväg å få träffa dem...
Men jag stannar snällt hemma en timme till jag, sen så :)

Ha en fin dag!

Kramar...

2 kommentarer:

Maria sa...

Det kommer gå kanon!! Barnen kommer älska dig. Bästa dagisfröken ever!!! Lycka till på nya jobbet

Kram!

Grallsan sa...

Tack tack! Barnen var härliga å fröknarna trevliga :) Nu är det bara vänta å se,,, jobbomfattningen :)