lördag 15 oktober 2011

Träning, shopping åsså mys ;)

Vet Ni att varje gång vi knäpper kort i vardagsrummet,blir jag på så dåligt humör :/
Avskyr verkligen precis allt med de där tapeterna! Blä...

Men vi återgår t d jag ville visa er...
Igår;
Har nyss kommit hem från verkstäderna, kollade in lite och kollade in discobowlingen, men vart var alla folk?
Dukat in massa godis, datorn står redo för mig och film t kidsen ska till att starta :)
Sen blev d filmmys fram t alldeles för sent,,, vilket visade sig idag?!
ar
 Jag, en alldeles vanlig fredag afton ...
 Gohjärtat!
 Upp i morse, åhh vad jag inte ville,,,in m alla i bilen för ett simpass kl 09 på Hällåsen...
Hem fixade lunch, åt å slappade en stund, innan jag tog en promme t E-center :)
 Kl lunch och det är fortfarande frostigt bland bladen...
 Åter hemma, hjälp av dottern att fixa middagen...pot.gratäng håller hon på med här :)
 Sonen tog igen sig i soffan istället han ;)
 Åsså måste jag visa er, jag har investerat i ett par vinterkängor,,,har inte hittat några "snygga" på länge, men så dök dessa upp och det är jue alldeles gjord för mig ;) Tycker fortfarande att vinterkängor som ska klara vinterpromenader och pulkabackar är i överlag fula, "gåpåstansnygga" är enklare att hitta men inte det jag sökte denna gång...Men de här blir bra!

 Återigen den osminkade versionen ;) I full fart m plockande å fixande å joxande...
Ikväll en lugn hemmakväll,,,imorgon bitti -> tills em funejobb :)
Ha det fint!
Kramar...

Inga kommentarer: