fredag 21 oktober 2011

Beklagan...

Hej,,,
Kl. 20.50 kollade jag på kl igår,,,
Sen sov jag!
Helt slut, vaknade iaf ganska pigg å glad, for ner på jobbet å körde en dag med nya arbetsuppgifter, började må lite dåligt men men,,, hem, iväg å käkade lite gott m familjen å en omgång discobowling,,,,sätter mig/oss i bilen å får sådan frossa så blä...

Så,,, nu har jag sen jag kommit hem, haft en lååång diskussion m sonen...om..japp 8-årstrots?!
fryst å huttrat, svettas å klätt av mig,,,Orkar inte!

Imorgon ska jag ner t Finaste Marian i hela min värld i Gävle, för en krogutgång lr ett biobesök lr ja ngt roligt blir det ju alltid,,,så jag skulle ha packat,,,men får helt enkelt ta ett senare tåg å packa lite imorgon fm...

Men nu ni, nu fosterställning i soffan under filten...Gonatt!

Kramar...

Inga kommentarer: