söndag 30 oktober 2011

Kidsens höstlov krockar m jobb,,,tur d har en kanonpappa :)

Gokväll!
Ååh, vad skoj jag hade igår! Tack fina fina flickor för att Ni förgyllde min kväll!

Hamnade på Statt?! Å det var väl kul på sitt vis,,,men,,,
Upptäckte min lillasysters exexexpojkvän lr nåt sånt, på dansgolvet å ngnstans i alkoholens dimma,,,fick jag ett ryck,,,insåg att jag var på fel ställe, vid fel tid, alldeles för många yngre förmågor,,,
Pussade på flickorna och tackade för mig,,,knatade sedan hemåt ;)

Vaknade för tidigt imorse, mådde toppenfint, for t Söderala å jakten på de försvunna bildäcken kunde börja,,,Spårlöst borta,,,tills kära "brodern" kom å sa lite fint att de hade han tagit fel på, så de låg i hans bil,,,hahaha varför blir man inte förvånad ;) Däcken kom t rätta, men nya försök att byta orkades inte längre med...

Vidare mot skoinhandling t kidsen å sen iväg t Vågbro, för att surra bort många timmar, det bjöds på allehanda godsaker, massa kaffe och äntligen fick jag glufsa i mig Sia:s Polkagrisglass, hahaha lååång historia, men den var precis så god som förväntat :)

Nu soffmys för hela kvällen,,,
Imorgon, ska jag husera på Stugsunds fritids ett par dar, innan jag är bortlovad t Fune å däremellan, ska jag in å hjälpa till på Rådhus, efter de andra jobben...Blir lite småtufft,,,men jag har själv valt och erbjudit mig, så det är inte nå synd om mig ;) Dessutom har barnen höstlov denna vecka, men fadern i huset, kommer att roa å vårda dem ypperligt så gott som hela veckan å d känns himla skönt :)

Kommer bli en finfin vecka!
Kramar...

Inga kommentarer: