torsdag 13 oktober 2011

Jag å mina vackraste!

Gokväller!
Helt vanliga dagar i vårt liv :)
Fina dottern på väg t bilen...
 Ja, ni ser ju själva, Simhallen där vi är mellan 2-4 dagar i veckan!
 Ibland skippar vi tv å datorer och tar en spelkväll vid köksbordet istället :) Mys!

Och jaa, man kan ha roligt medans man byter om oxå ;) Sonen var lyrisk över att följa m in på tjejernas och slippa vara själv...Vi "steker" varandra som han så fint säger ;)

 Middag, pasta/kycklingsallad och festis...Nja...men ok, det fick la duga när inget annat hanns med..

Så har våra senaste dagar sett ut :)
Imorgon ska jag få äran att husera på Stugsunds fritidshem! 
Så glad, så glad som jag har längtat efter det stället,
Och äntligen får jag jobba där imorgon...Kan inte bli annat än en toppenbästa dag?!
Kramar...

Inga kommentarer: