fredag 8 oktober 2010

Well...

Halloj...
Ja, men så var den sk veckan snart till ända :) Idag blir det till att plugga rumpan av sig, för att faktiskt kunna vara ledig med gott samvete hela helgen ;)


Ovissheten hänger fortfarande kvar som en mycket ond förföljare, men kanske kanske så har "det stora raset" varit...


Jag vill så gärna få svar på "allt" nu och blicka framåt.


En rolig sak är iaf att jag ska iväg och jobba hos de bästa tjejerna på Fune om ett par veckor. Det är lycka det :) Hmm, ok jag jobbar istället för den ena, då hon ska iväg på en långresa, men jag får ju jobba och umgås med den andra och det är inte fy skam det heller ;)


Den andra roliga ligger lite närmare och stavas FEST! imorgon, om det kan jag haspla ur mig hur mkt braiga ord som helst, men jag nöjer mig med att säga att det ska bli så superskoj! :)


Till kvällen blir det mys m la familia, allihopa samlade och det var minsann inte igår, å inte i förrgår heller för den delen...Desto mer uppskattat då, kanske?!


Men nu kan jag inte smita undan kurslitteraturen längre, så...

Ha en Himmelhärlig helg på alla sätt å vis!
Kramar...

Inga kommentarer: