onsdag 6 oktober 2010

Kaffe är bra, mkt bra idag ;)

Morning :)

En såna där dag som är ostrukturerad,,,ska plugga en hel del idag, ner på biblioteket en sväng, sen har jag minsann haft tvättstugan sen 07.00 i morse!!!
Vansinne,haha, men vad gör man när det var den enda lediga tiden fram tills på måndag? Det är såna här gånger man är mindre lycklig att våran egen tvättmaskin kapsejsat...Men vi vänder på det hela, tänk vad fantastiskt bra att få undan 6 maskiner tvätt i ett huj ;) Om än lite väl tidigt?!

Annars är hela "baletten" fortfarande väldigt oklart, vad gäller det mesta :/ Jag är inte bra på att vänta! Men jag kan inte göra ngt alls för att skynda på ngt av besluten utan får snällt sysselsätta mig med allt annat under tiden :)

Men nu mina fina, ska jag slänga mig in på läroplattformen innan jag ska ner och fixa i tvättis...
Önskar Er en finan dag!
Kramar...

Inga kommentarer: