tisdag 5 oktober 2010

Trök idag, roligheter snart...

Trötter...

Ja ni, jag förstår inte, jag är så himmelens trött hela tiden...hmm eller jag förstår egentligen, men jag visste inte att man kunde bli så tvärslut?!

Haft ett par nätter med de hemskaste hemska mardrömmar :/ Men jag antar att det är kroppens/hjärnans sätt att bearbeta allt som händer runt omkring oss just nu...

Hur som... fick jag mig en skön promme m en fin vän igår, vi for upp t Borg och traskade omkring där på elljusspåren, mkt trevligt på alla de sätt :)

Till helgen ska kidsen få sova hos mamma och vi ska vara barnledig,wiiie!!! Det är nog första gången vi har möjlighet t barnvakt på??? många månader sen...
Så en stor härlig fest ska det bli och det ser jag fram emot väldans mycket :)

Men nu in i studievärlden en stund innan jag ska ta mig en promme ner t gubbens jobb och hämta hem bilen...

Ha en underbar dag!
Kramar...

Inga kommentarer: