torsdag 28 oktober 2010

Tidig kväller blir det...

Gokväll...

Med magont och en inte alltför smickrande förkylning bestämde jag mig snabbt imorse, efter lämning av barn att bara vara idag, ta det lugnt, läsa lite, kanske hitta ngt spännande jobb att söka...

Men icke...
Stressat runt som en lite tok idag och efter hämtning av sonen for vi mot B. Hus, för att inhandla Halloween utstyrsel till imorgon, då friskolan har ett Halloween party för alla barn :)
Gissa om jag har en kille som är taggad som tusan ;)
Sen fortsatte turen för mathandling och en sväng in på dollar, kidsens önskemål...

Middagen var också deras önskan idag, (själv hade jag kunnat tänka mig Thaimat)
Blodpudding, bacon, keso och lingonsylt...Jo då, en skiva fick jag i mig, med ett tjockans lager av keso ovanpå ;) Not my cup of tea....Men de var superglada och blev då väldans mätta iaf...

Nu ska jag strax gosa ner mig i sängen å läsa den där nya skvallertidningen som jag somnade ifrån igår, hahaha....
Sov Gott med Er
Kramar...

Inga kommentarer: