fredag 1 oktober 2010

Fredagkväll...jag å min dator ;)

Gokväll :)

Skulle kunna skriva så mkt nu ;)Både om det ena å det andra...
Har iaf fått min fina dator, vi håller för tillfället på att lära känna varandra och ja, han är lite svårflörtad...Men med lite tålamod så ska det nog bli bra..

Helgen bjuder mig inte på mkt lugn och återhämtning, näe en lång uppförsbacke med många faktorer av alla de slag väntar mig nu...men betar av dem en efter en, men det tar tid och är en enorm energislukare...Väntar på en hel del beslut och väntan är jobbig...

Dagen annars har varit, tja ganska mysig må jag säga , umgåtts m mina vackraste och en kompis t dottern... Imorgon, ja på em kommer finaste Maria iaf hit, sen får vi se om vi är nöjda så eller om kvällen bjuder på en krogutgång...Blir iaf supertrevligt att få ses lite...

Nu måste jag kolla vad som händer i Idol,haha...
Ha en fin helg!
Kramar...

Inga kommentarer: