fredag 29 oktober 2010

Mina fötter gillar...

Men gaah,,,himmel å pannkaka!

Jag har fortfarande inte blitt bästa kompis med denna underbara lilla dator :/ Jag kan inte lägga in bilder...än...mission uncompleted...

Hur som, så har jag ömmande kockfötter just nu, inte alltid så underbart att springa omkring i träskor, men då har jag det bästaste av de bästa tips...

Olivolja!!!
Japp, efter ett bad och lite fotvård, lägger jag en handduk över ena benet, slänger upp foten, masserar in riktigt mkt olivolja, på med en fryspåse och ovanpå detta en gosig socka, gör naturligtvis lika med den andra fossingen ;)
Ha det så tills tålamodet ditt tryter...torka av överflödig olja och fötterna är som en eehh bebisrumpa, haha, ja men det var den bästa liknelsen jag kunde komma på *L*
Alla dyra ( och billiga) krämer i världen får ursäkta, men Ni kommer inte ens i närheten av hur bra Olivoljan är för ett par trötta fötter...
Lite kladdigt innan, men sååå värt det. Prova Ni med :)

Kramar...

Inga kommentarer: