söndag 10 oktober 2010

Lite ont i huvet faktiskt... ;)

Söndagkväll och denna helg har varit fin :)
Dagen igår bjöd på frivilligt arbete på friskolan, det fixades staket, en till pulkabacke och massa annat bra...Toppen!

Barnen sov hos mormor, (Tack! ) och vi gick på en 30-årsfest för tre urgulliga tjejer. Supergod Tapasbuffé, skojiga människor, bra musik och...bara härligheter hela kvällen igenom :)

Idag till Söderala ett par timmar, då vår fina skulle få "komma hem" en stund mitt på dan, känslosamt men väldigt efterlängtat...
For vidare t fina vänner i Vågbro, fick kaffe och massa skrotprat ( bara vikigheter förstås), slingrade mig ur en promenad, då jag tror att gårdagen hade tagit ut sin rätt mer än väl då ;), vidare för att lyxa till med pizzamiddag, som vi tog hem, lite tv-spelande m mina vackraste barn och nu,,,

Nu ligger vi vuxna här i varsin soffa, lite slitna m himmelsnöjd över att helgen fortskridit utan massa tunga tankar på framtiden :) (dessa får jag ta itu med t veckan)
Det har varit mkt skönt att bara få vara för en stund...
Och nej, inga bilder än...Fy farao, vad jag blivit sämst på det ett tag ;)

Kramar...

Inga kommentarer: