söndag 23 augusti 2009

Väderomslag, men det struntar jag i, för snart är vi på väg!

Men hej å hå...
Vilket väder det blev...
Helgen har varit rörig men ändå lugn å skön, vi skulle varit iväg t en stuga å bastat etc. men vädret sa oss alla att vi skulle ta det en annan helg :)
Så istället fick vi finfint besök i form av gudmor Maria :) Hon hade film med sig, så kvällen spenderades i soffan med chips å dip, cola å film...Guld värt!!!

Idag började vi en mysmorgon jag å barnen, hann färga håret innan frullen. Sen har jag plockat hela dagen. Hållit på (hmm å håller fortfarande på) att packa till morgondagen.
Japp! för det är jue imorgon vi far till MALLORCA :) !!!
Lägger in lite bilder idag, så får vi la se om jag hinner in en sväng imorgon med....
Min mormor som vi var å gratulerade på hennes 78-årsdag!

Stora lillasyster Amanda på kräftskiva nere i Marmen...
Röda å fina!


Syns inte så bra som jag hade tänkt, men när vi vaknade på söndagen var det storm...
Här har jag å Saga rullat köttbullar, hon börjar bli stora tjejen nu, hennes förslag att jag skulle lära henna att göra köttbullar...Mammas tjejen ;)
En fin blomma som vi fått av svärmor, vet dock inte vad det är?

En pensé mitt i jordgubbslandet
Svartlila stockros, så vacker!

Bilder från nyss, världens smällar å hagel....
Så Saga och jag sprang å hämtade filten och slängde oss i hammocken och bara myste av detta underbara väderskådespel...
Och nu...
Tja, vi kollar på Per Moberg "vad blir det för mat" allihopa, ska snart göra kväller med barnen för att sedan packa det sista och bestämma vilka böcker jag ska ha med mig under den kommande veckan....
Ha det så gott med Er!
Kramar...

Inga kommentarer: