fredag 21 augusti 2009

Avskyr dagar som börjar med översovning...

Hej på Er!
Oj, vad regnar ute nu, själv har jag precis kommit hem, bytt till soffstassen och bara myser...

Idag har varit en stressig dag utan att eg. vara stressig *klura*
Började med att jag vaknade 07.38, flög upp och fullkomligen stressade iväg karl å barn t skola å jobb. (De börjar 08.00) Hann fixa lite kräm å mjölk t kidsen, men tandborsten fick Oliver skippa (prioriterade frukosten såklart)
När de hade cyklat iväg, var jag redan mer än klarvaken så på med kläder och ut på en långpromme 1½ timme. Skönt!!!

Sen hem, duscha å iväg och uträtta div. ärenden m mamma som sällskap. Hem, packa upp, cykla iväg och hämta hem de små...Efter middagen och lite mys m la familia, cyklade jag iväg t Mattias där de hade "fest" och när tjejerna letade sig neråt stadens festligheter, tog jag min kära parhäst( cykeln om ni inte förstod ;) ) trampade fort som f-n hemåt i regn och mörker m M som sällskap i mobilen...så det är väl där jag befinner mig nu :)

Om regnfritt i morgon stuga, grillning å bastubad, annars blir det lugnt här hemma, börjar bli dags att packa också, men jag orkar liksom inte ens försöka få till kombinationer som ger mig en "smart" packning...
För nu är det jue bara 3!!! dagar kvar innan vi åker eller nja, vi åker härifrån på måndagnatt, men flyget går inte förrän tisdagmorgon...

Nu ska jag vara lite trevlig mot gubben min, innan sängen ropar...
Kramar...

Inga kommentarer: