söndag 2 augusti 2009

Hektisk lördag! :) Men härlig på alla sätt å vis!

Gokväll!
Jag lever å allt är gott, men jag är för himla tröööööööött efter en hektisk men supertrevlig helg :)
Syster med familj kom upp vid lunch igår, självklart ville jag få chansen att bjuda på lite käk, så fm gick åt till lite välbehövlig dammsugning od. samt att förbereda lite mat...

De kom, kramkalas, tvättstuga, fixning inför kvällens bravader, dukning, sitta ner å umgås en stund, i med lite efterrätt som jag avnjöt med en grogg, haha...hade jue lite ont om tid och ville så gärna hinna med allt så då fick det bli kombon rom å cola m knäckig äppelpaj ;) skippade man vaniljglassen till så var det inte så tokigt...

Hann iaf träffa dem lite grand vilket var mysigt. Svidade om och knack, knack på dörren så var det dags att säga hej till Maria med broder Mattias och hejdå till syster med karl å barn :)

Ner på annat nummer på Bbacken på liten förfest, himla trevligt folk där så kvällen blev kanon. Väl inne på krogen hamnade vi på "muskan" vicket jag hade kunna hoppa....Satt med samma människor vid ett bord på krogen som hemma och tror tametusan att det var så mkt roligare "hemma" Oväntat va???

Idag lite trött, lite sliten, lite...... ja vem vet ;)??? Maria kom hit en stund efter lunch sen drog vi iväg å handlade samt hem å hämtade hennes packning hos sin mor innan hon for vidare ut t stugan sin.

Saga fick tillåtelse att cykla m Matilda själv t Vågbro hon *stort* , stolt och tvärslut när hon kom hem,haha...så där var hon från efter lunch till strax innan middag..

Imorgon börjar då gubben att jobba igen och Maria hämtar mig och kidsen efter frukost för en härlig dag i hennes stuga...
Ser jag och barnen fram emot! :)
Bilder får komma senare när jag orkar ta fram kameran...
Nu soffmys, film och bloggläsning...
Kramar...

Inga kommentarer: