onsdag 19 augusti 2009

Trökdag!

Gokväll!
Fy sjutton vad jag är duktig ;) ....Har äntligen kommit igång med mina promenader igen och nu börjar den här "jobbiga" spärren att släppa...
Så idag efter frukost tog jag en promme på 1 timme och 40 min. Benen sa då stopp, men hjärnan och kroppen i övrigt hade nog kunnat gått 1 timme till...Men med tanke på hur benen känns nu så är jag himla glad att det inte blev längre ;) Förstår inte hur jag ska orka upp å cykla före 08.00 imorgon...?

Hem å la mig på spikmattan, har börjat med att ligga en stund på magen också ,och japp, den är underbar...måste skaffa mig en egen snart :) Har jue bara den här till låns av snälla svärmor!

In i duschen, ut igen, på m kläder, slängde mig på cykeln å hämtade hem mina vackraste.
Hem å äta mellis, gosa (umgås) en stund, påbörja middagen som idag var hemrullade köttbullar och mjölkstuvade makaroner...
Sen var det bara att köra vidare m tvättstugan, mellan maskinerna hann jag ut på ÖB för nya rakhyvlar, jojomensan spännande värre, haha samt lite annat jox...En sväng förbi karusellerna på stan som vi inte ska åka och hem och fortsätta i tvättis och påbörja läggning av barnen...
Ja, nu var jue M hemma också, men han höll på m trök som disken här hemma han...

Så, jättespännande kan jag inte säga att min dag har varit, men alla dagar kan inte vara underbara, eller?

Imorgon så börjar då skolan :) Nu är jue kidsen inskolad å klar, men lite annorlunda blir det nog. Oliver ska äntligen få träffa alla sina nya klasskompisar och Saga ska flytta en våning upp och bli en renodlad klass 3, förut har de varit F-2...Känns bra hur som haver.

Nu ska jag mysa ner mig en stund i soffan innan sängen blir nästa station idag...För det är verkligen så det känns...Olika stationer hela dan...
Sov gott med Er alla goa, vackra människor som tar Er tiden att läsa mina...tja ska vi kalla det funderingar/uppdateringar...Gonatt!
Kramar...

Inga kommentarer: