tisdag 11 augusti 2009

På Bergbacksfronten intet nytt....

Hej...
Tycker det är bra konstigt ibland...Har nu skolat in Oliver på 6-årsverksamheten i 2 dagar men hans inskolningslärare har semester??? Ni hörde själva vaa???
Nu är det så att det finns fina, gulliga lärare där ändå. Men när är allt är nytt å främmande, borde då inte läraren finnas på plats? Jag menar den lärare som vart på dagis under våren och den som välkomnat barnen när de vart dit för att se var de ska börja den här stora dagen i deras liv...
En mkt märklig tid att ta semester när 6 barn ska skolas in...Kan jag tycka iaf...Kanske jag som är extremt "mammakänslig"
Det går hur som haver bra, men han är lite förvirrad och tillbakadragen, HA ni hörde rätt, våran son som berättar allt för alla...

Imorgon stannar jag och Saga hemma och M följer med honom så ska han få äta frukost där :)
Saga har bokat in sig på ett långt förmiddagsbad i lugn å ro, sen efter lunchen ska vi cykla ner och lämna tillbaka lite låneböcker, plocka hem vår vackraste lillkille, köra tvättstugan *suck* och sedan har Saga bestämt att vi ska äta kycklingpaj m ris...
Så då får det la bli så...

Sen på torsdag ska vi iväg på 1-årskalas :)
Vaa? Jag fattar inte hur tiden bara försvinner, ska det gå så här himla fort med livet är det jue snart dags att bestämma hur ens egen begravning ska se ut *förvirrad* Oj, gled iväg lite där...Kände mig väldigt dramatisk för en kort sekund ;)

Hur som helst ska det bli skoj att få träffa hela familjen igen och gratulera "lillpöjken" som han kallas för av pappa Lars ;)
Så på torsdag fm ska vi ut å leta den "perfekta" presenten...

Sov gott med Er goa vänner å läsare! Nu ska jag strax krypa ner med "Aldrig fucka upp" av J. Lapidus, börjar komma in i den nu, så nu längtar jag till stunderna jag får med den...
Kramar...

Inga kommentarer: