måndag 29 september 2014

En har inte så mkt att säga egentligen,,,
Jobbar, lagar middag, skjutsar till träningar, läser läxor, fixar iordning inför morgondagen,döglor på tv:n en stund utan att fatta vad man kollar på, sover djupt och skönt å alldeles för kort, innan nästa arbetsdag tar vid....
Och så håller det på,,,med lite guldkanter här å där, som utgång med fina vännen lr få träffa små kidsen i släkten lr hinna ut på lindex och unna sig en ny bh...
Annars anser jag nog att jag är himla lycklig precis som det är, fullkomligen älskar mitt jobb och vill aldrig ngnsin sluta (även fast jag vet att ett vikariat TAR SLUT ngn gång), jag har min fina familj och härliga vänner, vi har mat på bordet och rent vatten å allt det där,
även fast det inte händer massa spännande saker hela tiden, så är ju ändå varje dag som ett litet förutsägbart äventyr i sig ;)
Kramar...

Inga kommentarer: