torsdag 4 september 2014

Ojojoj,
vad jag trivs bra på mitt vikariat :) Men oj för att det är så korkat upplägg på högskolekursen i Dalarna. Diss på det,,,Hmm ja det kanske ordnar upp sig när alla upprop är klara och jag fattar på riktigt hur allt fungerar?
Ja ja, lite kaffe på det!
Obligatoriskt upprop väntar nu ett par timmar framåt innan det det är dags att fara till "mina elever" och ha en lektion med dem, sen är det middag, föräldramöte på sonens skola, ett gäng timmar med mina skolböcker, innan det är dags att sova och möta en ny dag!
Vill man så kan man, men så här i början med nytt jobb och allt som ska snappas upp samt nya högskola så är det fullständigt kaputt, virrvarr, flokigt, typ skitrörigt i mitt huvud!
För första gången i mitt liv, så måste jag helt plötsligt lära mig att skriva upp allting för att det ska funka hyfsat...
Ja, men det blir nog bra?!
Kramar...

Inga kommentarer: