lördag 20 september 2014

Ååå nej,,,
ONT i halsen,,,
kanske väntat då det varit magsjuka, feber,hosta och dunderförkylning här hemma hela veckan,,,
men jag trodde att jag skulle klara mig?!
Dumt kanske, men nu är jag där, f-n!
Annars, jag och sonen klev upp och bakade äppelpaj och kokade vaniljsås imorse, for ut t svärföräldrarna och fikade, for ner till stugan och njöt till fullo...
Hade lite småångest över att det nu är sisådär 7 månader kvar tills vi åter börja åka ner till stugan igen (förutom om två helger då vi ska vinterstäda där nere)
Jag är född i fiskarnas stjärntecken, och även om jag inte tror på det där, så älskar jag verkligen vattnet, det ger mig ett lugn och en frihetskänsla som jag inte finner ngn annanstans...
Och att få sitta i tysthet med fötterna dinglandes på bryggan med vattnet under mig och framför mig...
Andas! Livet!
Men nu ska jag återgå till att tycka synd om min onda hals och hoppas och be att det stannar där...
Kramar...

Inga kommentarer: