måndag 15 september 2014

Valet är över (kanske) och det slutade helt galet i lilla landet lagom,,,
Rödgröna eller Alliansen? Hmm betyder desto mindre idag när SD fick så ofantligt mycket mer makt än vad de klarar av att förvalta?
Ja ja, det är som det är, men en annan börjar tom fundera på att bli politiskt aktiv för att minimera och desarmera dessa stackars SD sympatisörer som inte vet sitt eget välmåendes eget bästa?
Det bästa kanske vore att gå med i Sd, toksnabb karriär och man kan slå till mot de innefrån innersta kärnan? OBS ironisk!!! Skulle väl aldrig stöjda...Idioter i mitt tycke hela bunten...
Annars då, om vi skippar valet ett tag?
Jo, men har jobbat, haft arbetsplatsmöte och efter det föräldramöte med de elever jag jobbar för.
Befinner mig djupt nersjunken i soffan just nu och mitt eget största bekymmer just nu är hur jag ska orka resa mig, gå och tvätta av sminket och ta mig hela vägen till sängen???
Ja, alla har vi olika världsproblem att lösa ;)
Gonatt!
Kramar...

Inga kommentarer: