torsdag 2 oktober 2014

September månad är över och  jag överlevde ;)
Valet är över och därmed de helt hysteriskt galna och många arbetspassen och timmarna för gubben, (och ensamt ansvar för allt annat)  äntligen skulle vi se honom hemma igen och jag få lite avlastning med hem och barn och träningar och föräldramöten och....men han gick och bröt tån och fick en inre blödning i foten och blev beordrad liggläge av doktorn...
Jag fick ett heltidsvikariat samtidigt som jag klev på mina heltidshögskolestudier,,,
Barnens höstträningar kom igång med skjuts till Bergvik å alla andra ställen,,,föräldramöten, jobbmöten, brännbollskväll med dotterns klass och tillhörande föräldrar för att stärka relationerna, konfirmationsträffar och läger för dottern, jobbmöten och föräldramöten där jag deltar i form av lärare,,,utekväll m fina vännen,,,Handling av middag, räkningar, tvätt, strykning, diskberg, badkläder, gympakläder, träningskläder, frukost, mera middag,,,
Mkt av det här är ju av trevlig karaktär, men om det kunde portioneras ut på lite fler månader och inte allt på en och samma månad?
Jaja, nu är vi i oktober månad, middag m fina vänner imorgon kväll väntar, anställningen fortsätter några veckor till, mötena är nästan avklarade och livet leker i ett lugnare tempo,,,tror jag?
Nu ska jag plana ut i soffan å stanna där ett tag, en jobbdag till innan helgen knackar på igen :)
Hörs hej!
Kramar...

Inga kommentarer: