måndag 20 oktober 2014

Wihoo!
Blev inkallad till chefen idag,,,,
mitt Hk-vikariat upphör snart då ordinarie lärare är på väg tillbaka,,,
men jag blev idag erbjuden en annan tjänst på skolan istället och blir alltså kvar på Norrtull, fram till jul till en början men kunde även bli vårterminen :)
Så glad!
Det kändes så som jag tror det skulle kännas att gå in på en Idol-audition och bli uttagen att gå vidare,,,då kanske Ni kan förstå hur fantastisk känslan och glädjen hos mig blev?
Så en vecka till, sen höstlov, sen blir det ett par veckor då jag ska hålla i egna utvecklingssamtal, sen i mitten av november går jag på min nya tjänst!
Tja la la la la....
Dagen har även innehållit en fruktansvärd migrän som det var flera månader sedan jag hade, kom hem, tog tabletter och stupade i sängen,,,klev upp och kände det som att jag hade druckit en flaska vodka och bakfyllan tog vid,,,
Så nu, lite tv innan sängen kallar, för imorgon är det jobb som gäller igen :)
Kramar...

Inga kommentarer: