lördag 11 oktober 2014

Mysdag!
Sovmorgon, upphämtad av fin vän, åkte till Majas cafe i Rengsjö, fikade, surrade och kollade in det enorma utbudet av shoppingmöjligheter...Höll mig dock till att inhandla en fin ljusstake, men hade utan problem kunnat spendera tusenlappar där...
Nu lite stödvila till tant, då vi är bortbjuden till vänner på middag ikväll, bara gubbens tåg inkommer och han kommer hem :)
Sen antar jag att den härliga lördag är över...Tycker inte om att ALLA dagar går för fort, hinner knappt uppfatta att jobbveckan har börjat innan helgen är här och när helgen är här tar den slut innan jag hinner fatta det...Ond cirkel?
Njaääe,,,inte egentligen, för det är så himlans roligt på jobbet och helgerna fylls av så mkt roliga grejer så det gör liksom inget att det bara rullar på i ett, önskar bara att det kunde gå lite saktare då jag börjar få ångest över att mitt vikariat på Norrtull ngn denna höst gång tar slut...
Önskar Er en finan lördag!
Kramar...

Inga kommentarer: