tisdag 21 oktober 2014

Två dagar med fruktansvärd migrän och efterföljande blytunga huvud...
Jaja, jobbade gjorde jag iaf, har man turen att ha ett jobb, så går man dit om man inte är dösjuk och det var jag ju inte,,,men visst var det tungt att gå till jobbet med kräkan i halsen (som jag får när jag har migrän) och ett huvud som vägde sisådär 50 kg :( Men pengarna måste rulla och jag är ju anställd för att de behöver mig där, så då har jag den pliktkänslan att jag jobbar,,,
Imorgon, lång jobbdag, men myser på iaf jag och njuter, regnar det som det gör nu, tänder jag lite ljus i klassrummet och gör det lite extra mysigt för eleverna och imorgon ska det bakas matbröd på både förmiddag och eftermiddag, och efteråt är det jobbmöte, så det blir nog en fin dag :)
Nu dags att krypa ner i gosiga sängen, lyssna på regnsmattret och sova några timmar...
Snart dags att kliva upp ju!
Kramar...

Inga kommentarer: