tisdag 2 november 2010

Simning...

Hej hej...

Idag har jag å mina finaste höstlovat hela förmiddagen och en bra stund även efter lunch på Hällåsen, där vi har badat, badat å ännu mera badat ;)
En bastu på sisådär 10 minuter förhandlade jag åt mig, så alla var nöjda å glada :)

Imorgon tänkte jag kliva upp tidigt för att vara där till 07.00 när de öppnar, simma några längder innan jag ska vara på jobbet cirkus kl. 08.00.
Det är jue folkhälsoveckan denna vecka å en massa härliga aktiviteter , gå in å kika själva http://www.folkhalsovackan.se/soderhamn
Allt från prova på brottning för lite yngre människor, tjejbowling m hjälp å vägledning, till gratis prova på poledance i Ljusne till det jag då hugger på, gratis morgonsimning tisd, onsd och fredag. Gillas mycket av mig :)

Men nu är det la sängen som gäller för mig, om jag ska orka upp, haha...är ju inte direkt känd för att vara miss sunshine när jag vaknar ;)

Kramar...

Inga kommentarer: