torsdag 11 november 2010

Intensiva perioder lite då å då :)

Galet trött...

är vad jag är...

Jag har nu jobbat i 4 dagar på raken, inget konstigt med det, men jag ska fortsätta så fram till på onsdag, alltså 10 dar på raken...och idag har det varit mkt och många olika saker att fixa å även förbereda...
Men jag är överlycklig iaf, trivs kanonbra och är så tacksam, så tröttheten känns som en liten petitess i sammanhanget...men trött är jag jue ändå ;) Sen väntar ett antal julbord, som också är sådär himmelsroliga att jobba på :)

Imorgon får jag dock en liten sovmorgon innan jag kliver på passet som sträcker sig fram till midnatt...Medelhavsbuffe väntar på kvällen :)

Annars, ja, jag söker ju med ljus å lykta efter alla tänkbara jobb, så vet Ni om ngt givande, trevligt jobb så är jag tillgänglig, hmm efter onsdag då förstås *L*

Barnen och jag har idag inhandlat farsdagspresent och de har valt helt själva, hihi...jag kan förstås inte berätta nu, men de är lite roliga mina barn...eeh...

Nu ska jag slöa en stund innan det är dags att säga gonatt, men det säger jag till Er nu...
- Gonatt på Er alla vackra människor, som kommer in här å läser vad jag har på hjärtat, ni är fantastiska!

Kramar...

Inga kommentarer: