torsdag 18 november 2010

Du fina, sköna torsdag :)

Morning eller kanske man ska säga God förmiddag...

Som ett brev på posten, kom den onda halsen, frossan etc.ungefär samtidigt som jag jobbat klart mina dagar för nu på Funemässen. Varför blir det alltid så? Jag menar att man blir sjuk första lediga dagen på ett tag? Nåväl, har haft oerhört skojiga dagar å jag ser fram emot lite julbordskvällar som alltid är toppenkuliga att jobba på, men nu ska jag ta denna dag att bara vara på ;) Ja, jag ska ju uträtta lite saker förstås, såsom tandläkarbesök m dottern å lite annat jox :)

Jag hittade en blogglista hos http://camelliss.wordpress.com/ med 30! förslag på blogginlägg, färdiga rubriker liksom, bara att fylla i innehållet själv, en för varje blogginlägg, eller nåt ;)
Genialiskt, tycker jag! Så den snor/ lånar jag.

Bloggrubrik nr 1 heter
Om mig, och om det ska jag skriva lite senare :)
Nu ska jag försöka vila/sova en stund, känner att kroppen har rätt mkt sömn att ta igen och med ett härligt snöväder ute, barn på skolan å gubbe i Stockhholm så känns det som en ypperlig lyx att kunna få göra det *L*

Önskar Er en kanonhärlig dag...

Kramar...

Inga kommentarer: