lördag 6 november 2010

Fina vänner...

Gokväller...

Efter en toppenbraig torsdagkväll på O´learys m fina tjejerna, fortsatte fredagen m jobb å sen myste jag och Oliver hemma i soffan m allt som hör en fredagsmyskväll till :) De andra drog på bandy i spöregn,men de var så himla nöjda de med när de kom hem, hahaha..Bra där iaf ;)

Idag har vi haft främmande av goa vänner och deras barn, vi har pratat, ätit alldeles för mkt tacos som sedan avslutades med kladdkaka, glass, maränger,bär mm...
En del öl, vin, baileys å whisky slank visst oxå ner :) Så nu ligger jag här halvt utslagen i soffan, mätt, salongsberusad?! och oerhört lycklig över att få ha så fina vänner i min närhet *L*

Avslutade kidsens kväll m att hela familjen myste ner oss i vår säng, kollade på toy story 2, som jag läste högt för Oliver hela filmen! *puh* Annars hur gosigt som helst...
Men nu är natten kommen och den ska jag snart avsluta med ett leende på läpparna...

Sov Gott alla Ni vackra
Kramar...

Inga kommentarer: