tisdag 9 november 2010

Men äntligen...

Gokväll
Mycket har hänt sen denna översta bilden togs...
Å allt har inte varit så enkelt denna höst...
Men...jag har kunnat köpa en ny dator och ikväll fick jag äntligen fingrarna ur...och lyckades äntligen föra över lite bilder...
Kör ingen större presentation här utan...
Voila...





























Mm, lite bilder från vissa delar av min höst :) Ja, jag vet en hel del mat/ bak kort, men det tar en sån stor del av mitt liv och är en sån härlig passion för mig, så självklart måste jag lägga in lite såna kort också...
Sen så har jag ganska många fler,men man måste jue sålla ;)
Stormar och snöar ute, kaos som en del säger...men jag tänker strax krypa ner i sängen och lyssna på vindarna som tjuter å mysa...
Sov Gott!
Kramar...

Inga kommentarer: