torsdag 2 september 2010

Nu gör jag kväller :)

Hej alla ni vackra, härliga :)

Idag har jag badat, storstädat hemma, hjälpt min mormor nere på stan, köpt ett urhärligt tyg t nya köksgardiner, varit t Gävle, hälsat på hos Maria å sen hem igen :)

Ja förstås, huvidsyftet m Gävleresan var jobb för gubben och mina barn ville så väldigt gärna se å träffa Linda Bentzing ( ursäkta mig! kan nog stavat efternamnet fel där)

Nu är jag trött så jag håller på att svimma här i soffan ;) så det är nog bäst att röra på sig snart, haha...
Ja just det, jag har fått ett nytt jobb?! :) På infodirekt.se ,,, det är inget kockjobb utan ett företag som säljer en tjänst t företag via nätet...hmm..jag återkommer m bättre beskrivning så småningom,,, men spännande, roligt å annorlunda jämfört m kockandet...
På måndag är det sagt att jag ska börja... :)

Näe, nu måste jag sova...
Kramar...

Inga kommentarer: