torsdag 2 september 2010

Det kommer mera...men inte ikväll...

Mäh!!!
Hur svårt kan det va?
Alltså jag fick ikväll lite bilder från min fina Maria...Hahaha...
Nu har jag mig, moi i syftet m bilderna jag kommer visa er, men hur svårt å hur många kort ska man behöva vara med på för att lyckas få ett enda "normalhyfsat" kort???
Skrattade gott för mig själv här i soffan när jag kollade igenom bilderna, valde ut en del, en del var jag helt enkelt tvungen att preskribera omg ;)
Himmel, antingen tittar jag bort eller gör ngt m munnen, för att inte tala om bilden där jag fått min drink,hahaha...
Och jag vet, många blogginlägg idag, men vad gör väl det, det är jue min blogg å ni behöver jue inte läsa alla inlägg, även om jag blir himmelsglad när ni gör det :)










Nu måste jag gå å bada, innan klockan springer långt borta...
Kramar igen då...

2 kommentarer:

Maria Gustafsson sa...

Men du är ju alltid så snygg vännen!!! Puss

Anonym sa...

Hahaha nämen Maria, nu ljög du så näsa växte ;)
Men tack för att du försöker *L*
Kram