måndag 20 september 2010

Sudda, sudda bort......

Hej :)

Måndag kväll och mitt arga, föregående inlägg har jag nu plockat bort...
För nu har "raset" varit och nu reser vi oss, borstar bort och ser framåt *L*

Har iaf hunnit att avsluta min anställningspraktik/prov innan jag ens hann bli anställd?!
Med stor vånda, ska jag tillägga...jobbet var bra, spännande och hade jag stannat kvar hade jag nog kunnat utvecklas en del,,,trevligt ställe, supergulliga kollegor, bra arbetstider och en ok lön...

Näe eller jo, kanske jag är helt korkad som säger upp mig från en framtida heltidstjänst som dessutom var ett bra ställe... Men jag drar en stor chansning nu...
Jag vart nu i veckan som var, informerad m ett välkomstbrev till en distansutbildning på 2 år!!! på Umeå Universitet, som jag velat komma in på länge...
Och nu var det dags, timingen var den absolut sämsta, då jag precis börjat arbeta, så jag har velat fram å tillbaka tusentals gånger de senaste dygnen,,, ni vet,,,ont i magen, illamående, plötsliga svett/jagmåstehaluftnu! attacker... för å nackdelar *vågskål*

Men jag slänger mig ut i studentvärlden, och hoppas att jag blir beviljad Csn-studiemedel, för annars har jag verkligen valt fel ;) Fanns ju ingen tid att invänta beslut därifrån, då jag fick en sen antagning och ligger 3 veckor efter redan...
Vad jag ska läsa?
Turism, Gastronomi och hospitality management 120 p :)

Så...
Nu hoppas jag att de flesta pusselbitar ramlar på plats så jag kan få ro i själen ngn gång...
Men nu vet Ni varför jag varit på så dåligt humör den senaste tiden, men nu...nu vänder vi på det :)

Sov Gott
Kramar...

Inga kommentarer: